W dobie XXI wieku, trudno dziś nie kupować przez internet. Szybko, wygodnie, tanio i blisko. Szukamy różnych okazji, promocji, wprzedaży. Czekamy na black friday, blue monday i inne cenowe okazje. Niestety nie zawsze jest tak kolorowo jak nam się wydaje. Ja dałam się złapać w taką pułapkę w pewnym sklepie. Dlatego dziś wpis inny niż wszystkie bo ostrzegający. Biegam, trenuje, uprawiam różne sporty a więc zużywam buty i inne akcesoria. Pracuję, wychowuję dzieci i nie mam czasu chodzić po sklepach. W internecie jest taniej to wszyscy wiemy. Jeśli już mamy ulubiony model, sprawdzoną markę, znamy swoją stopę to szukamy w internecie. Przyszedł i na mnie czas, kiedy obuwie biegowe poprosiło o wymianę. Pomyślałam: zbliża się gwiazdka, akurat zrobię sobie prezent. Moja ulubiona, a jednocześnie sprawdzona marka obuwia do biegania i trenowania to NIKE. Od lat biegam w obuwiu Nike Zoom Structure, które dla mojej pronującej stopy jest idealne. Amortyzacja, ciężar i wygoda wymarzona. Nawet nie testuję innych, bo po co skoro „ mam volvo”. Black Friday to idealna okazja dla każdego sportowca na odnowienie garderoby i obuwia. Upatrzyłam i wymarzyłam sobie Nike Zoom Structure 20, rozmiar 41.

Śliczne, prawda? … ☺️

Biegałam we wcześniejszych modelach, a ostatnio w 19. Świetnie się sprawdziły. Mam je dwa lata i nadal w nich biegam. Szuałam nowego modelu i tego koloru od dawna. Wszędzie drożyzna i jeszcze nie bylo tego modelu w takim kolorze i moim rozmiarze. Nagle patrzę na stronie www.nikeairpresto.pl są! Cena na Black Friday 300 zł, a z przesyłką 360. Biorę ! Okazja! Nie ma co się zastanawiać. 3 x Z: zakupiłam, zapłaciłam, zapomniałam. 😂 Na gwiazdkę dojdą. Nie doszły. W styczniu zaczęłam się niepokoić. Napisałam maila w tej sprawie. Odpowiedź otrzymałam bardzo szybko. Pani Amy Sheng napisała po angielsku, że moja przesyłka jest już w drodze i podała namiary na śledzenie paczki. Wchodzę na śledzenie paczki, patrzę, czytam i oczom nie wierzę, ponieważ moja paczka idzie z Tajlandii. Myślę sobie ok, kiedyś przyjdzie i cierpliwie czekam. Po dwóch miesiącach oczekiwań, w końcu przychodzi paczka. Do odbioru na poczcie, choć miała przyjść kurierem. Odbieram. Zapakowana tylko w folię pocztową, bez pudełka, nawet bez adresu nadawcy. W miejscu nadawcy chińskie krzaczki. Zaglądam do środka zaciekawiona, po dwu miesięcznym oczekiwaniu. W środku buty owszem, ale jakieś inne. Na pewno nie te co zamawiałam. Nie zgadza się ani model ani kolor. Wpisuję w Google frazę: Nike Zoom Structure 20, by jeszcze dokładniej przyjrzeć się modelowi. No, nie pasuje za żadne skarby świata. Ani to Nike Air Zoom Pegasus 33 …

ani Nike Air Pegasus 83 Woven …

 

Ani żadne inne, bo wyglądają tak:

 

 

Najbardziej przeszkadza sztywny jak drut język, który wręcz uwiera, kiedy zginasz stopę podczas chodzenia czy biegania. Niestety nie da się w tym wygodnie biegać. Postanawiam zareklamować produkt. Zgodnie z regulaminem na stronie www.nikeairpresto.pl można zareklamować towar, pobierając druk zwrotu towaru zamieszczony na stronie. Szukam druku…No nie ma…Piszę wiadomość w podanym okienku kontaktowym, ale niestety nikt nie odpowiada. Postanawiam npaisać do Pani Amy Sheng, z którą kontaktowałam się wcześniej. Mam miesiąc czasu na reklamację, od momentu odbioru. Nasza korespondencja trwa do dziś i polega na odbijaniu piłeczki. Otrzymuję przeprosiny, że magazynier musiał się pomylić i jest im bardzo przykro za zaistniałą sytuację. Pani Amy odpisuje, że niestety cło jest bardzo drogie i opłata za zwrot będzie bardzo wysoka, nie wspominając o czasie. Ja uparcie twierdzę, że towar jest niezgodny z opisem i żądam zwrotu pieniędzy oraz formularza, który wypełnię i odeślę buty pod wskazany adres. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam ani adresu ani formularza. Pani Amy Sheng proponuje abym buty podarowała komuś na prezent, sprzedała lub jednak je nosiła, a wtedy nic nie stracę. Kiedy odpisuję, że one są niezgodne z zamówieniem, pani odpisuje, że w ramach rekompensaty otrzymam najpierw 5% potem 10%, potem 15% na kolejne zakupy. Pani Amy przypomina, że cło jest bardzo drogie i to ja muszę ponieść koszty. Kiedy piszę, że mam prawo do zwrotu i pójdę do Rzecznika Praw Konsumenta pada pytanie czego chcę.  Tutaj już nie odpowiadam, bo najzwyczajniej nic nie chcę, tylko moich butów, lub zwrotu pieniędzy.

Niedwano mój kolega był w Tajlandii. Śmieję się, że gdybym jego poprosiła o zakup to już bym miała. A te co przyszły, nawet boje się założyć i biegać, żeby w trakcie treningu się nie rozpadły.

Ten sklep, to ktoś siedzący przy komputerze, a mający kontakt z producentem w Tajlandii. Dopiero po dokonaniu sprzedaży, towar jest zamawiany do wyprodukowania. Produkt nie jest oryginalny, pomimo swojej ceny.

Być może jesteście mądrzejsi ode mnie, ale przestrzegam Was przed kupowaniem w tym sklepie, na stronie: www.nikeairpresto.pl. Sklep daje non stop jakieś promocje, wyprzedaże, rabaty. Wszystko to jest złudne, bo czas oczekiwania i jakość mijają się z prawdą. Człowiek całe życie się uczy, i tak głupi umiera, ale proponuję uczyć się na cudzych błędach.

Monia

nikeairpresto.pl

Monia


Pasjonuję się sportem od urodzenia. Miałam niestety długą przerwę, ale przeznaczenia nie da się oszukać. Od 3 lat nałogowo biegam. Są to głównie biegi na 5 km, 10 km, 3000m, półmaratony, sprint 100m. Mam na swoim koncie koronę półmaratonow i kilka biegów górskich, ale zdecydowanie wolę krótsze dystanse i sprint. Pływam, jeżdżę na rowerze mtb a przynajmniej staram się. Spróbowałam swoich sił w triathlonie i zakochałam się. Jeżdżę na nartach, łyżwach, chodzę po górach. Wszystko oczywiście razem z dziećmi.


Post navigation


43 thoughts on “nikeairpresto.pl

  1. nikeairpresto.pl to oszuści. Zamówiłam buty nike za 350 zł a dostałam szmaty bez znaczka takie pewnie kosztują20 zł, śmierdzą, nie maja kartonu, nie ma adresu zwrotnego i czekałam na nie prawie miesiąc . ostrzegam przed zakupami w tym sklepie. byty szły pocztą z Chin. muszę zgłosic to na policję, bo sklep milczy

    1. Dlatego napisałam ten post. Proszę o jego udostępnianie, aby inni się nie dali nabrać tak jak my. Dokładnie miałam to samo, tylko moje szły dwa miesiące z Tajlandii.

  2. Dzień Dobry,
    jestem kolejną naiwną, która skorzystała ze sklepu nikeairpresto.pl
    Kupiłam synowi kolce sprinterskie w super cenie i po ponad miesiącu otrzymałam chińską wersję butów piłkarskich na halę Mercurial Neymar. Buty również były w samym worku i przyjechały pocztą, zamiast kurierem DPD. Po wypełnieniu formularza kontaktowego cisza. Po mailu informacja żeby przysłać zdjęcia butów. I cisza. Sądzę że trzeba złożyć zawiadomienie do prokuratury, bo ten sklep nadal działa i oszukuje kolejne osoby. Czy Pani się ze mną zgadza?

      1. Można napisać list do prokuratury – tak jest podobno skuteczniej niż iść na policję. Może wyślijmy listy na ten sam adres, żeby zobaczyli, że oszukanych osób jest więcej? Amy Sheng nadal ze mną koresponduje mailowo, nie chce mi oddać pieniędzy lecz rabat max. 25% na kolejne zakupy…

  3. Witam. Jestem kolejna oszukana osoba kupiłam dwie pary japonek nike a dostałam gumowe klapki. To jakieś kpiny i oszuści. Jak można się skontaktować z ta Amy Sheng? Gdzie złożyć zawiadomienie o oszustwie bo sklep nadal działa i oszukuje kolejne osoby.

  4. Spotkała mnie identyczna sytuacja, tyle że okres oczekiwania był krótszy – też rzekoma Pani Amy Sheng oferuje 25% obniżki pod dostawie zupełnie innych niż zamówione buty. Oszuści.

      1. firma Media Port Sp. z o.o., która w polityce prywatności na stronie sklepu Nikeairpresto.pl jest wpisana jako administrator danych osobowych, też padła ich ofiarą. Sklep posługuje się starymi, nieaktualnymi danymi tej firmy, sklep posiada kilka domen o podobnych nazwach – Nike ma w nazwie zawsze. Kontaktowałam się z tą firmą i powiedziano mi, że sprawa jest od roku zgłoszona na policję i nic… sklepy działają nadal i oszukują kolejnych klientów, którzy zgłaszają się z roszczeniami do firmy Media port. Jeśli ktoś chce zgłosić tą sprawę, to proponuję do Prokuratury Krajowej:
        Prokuratura Krajowa
        ul. Rakowiecka 26/30, 02-528 Warszawa

        i koniecznie napisać, że rzekomy Administrator danych osobowych Klienta – Sklep: firma Media Port Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Skarbka 11/1 – zgłosiła też tą sprawę rok temu na policję.
        Piszcie – im nas więcej, tym lepiej a może ktoś następny nie będzie oszukany. Wystarczy załączyć wydruki korespondencji mailowej i krótki opis sprawy. Gabi

  5. Witam

    czytając powyższą korespondencję obawiam się, że również padłam ofiarą oszustwa, w dniu dzisiejszym zamówiłam buty z tej właśnie strony nie byłam świadoma, że buty zostaną wysłane z Chin gdy otrzymałam informację zwrotną zaczęłam szukać opinii i natrafiłam na ten blog skontaktowałam się z firmą Media Port Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu i tak jak Państwo piszecie firma ta nie ma nic wspólnego ze sklepem internetowym Nikeairpresto.pl. Chciałbym się dowiedzieć czy składaliście Państwo skargę do Prokuratury?

      1. Buty przyszły po 2 miesiącach. Nie są to ani te co ja zamówiłam, ani te, które oni twierdzą ze są. Buty leżą w szafie i do niczego się nie nadają. Nawet chodzić się w nich nie da, tak twardy jest język i zapięta. Utopione pieniądze. Minął rok. Nie zareklamuje w banku bo płaciłam kartą a nie przelewem i nie mam tych miliona dokumentów, które oni sobie życzą + brak czasu. Los był na szczęście dla mnie łaskawy w inny sposób. Zostałam okradziona w internecie, ale w niedługim czasie potem wybrałam open bieg Adrenalinę Rush a w nim kasę i kupiłam za nią nowe buty, jeszcze ładniejsze w sklepie biegacza. Karma wraca… Los nie ruchliwy ale sprawiedliwy.
        PZdr

        1. Właśnie płatność kartą, a nie przelewem umożliwia reklamację transakcji w banku (tzw. chargeback). W przypadku płatności przelewem nie ma takiej możliwości.

  6. Witam

    bardzo proszę o informację czy złożyliście Państwo wniosek do prokuratury w sprawie nikeairpresto.pl. Niestety dziś zrobiłam zakupy w tym sklepie nie miałam zielonego pojęcia ze ten sklep działa w taki sposób, dopiero kiedy otrzymałam maila zwrotnego i okazało się ze buty są z Chin natrafiłam na ten blog. Obawiam się, że moja historia będzie miała takie samo zakończenie jak w Państwa przypadku…

    1. Witam, złożyłam zawiadomienie do prokuratury krajowej do Warszawy. Kilka dni temu otrzymałam pismo, że przesłali moje dokumenty do oddziału prokuratury w moim mieście. Nie wiem co dalej będzie, czekam na informację.

  7. Zamówiłem u tych złodziei trzy pary japonek. Otrzymałem towar zapakowany w papier podobny do toaletowego bez metek którego nie było w ofercie sklepu. W Polsce na bazarach tego typu japonki można kupić za 12 zł.- ja zapłaciłem przeszło 300. Towar odesłałem w oznaczonym terminie. po ok. 30-to krotnej wymianie Emaili dowiedziałem się że Amy może mi zwrócić 25% kwoty. Nie reagował na argument że zgodnie z ich regulaminem należy mi się cała kwota towaru bo podobno pomylili się w magazynie.Oczywiście pieniędzy „dzicy” mi nie zwrócili. Zastanawiam się dlaczego nie jest możliwe zablokowanie tej strony.

    1. I tak masz szczęście, ze wiedziałeś gdzie odesłać, bo ja nie wiedziałam. Wszystkim mówi to damo: magazyn się pomylił! Bzdura!!! Strona jest tak skonstruowana, ze nie można jej zablokować, ani dodać komentarza. Dlatego trzeba złożyć zawiadomienie do prokuratury!

      1. Złożyłam zawiadomienie, byłam na policji złożyć zeznania. W rzeczywistości nikt się tym nie zajmie, bo nie ma namiarów, adresu, bo serwery są w Chinach. Strony sklepu też nikt nikt nie zblokuje, bo podobno nie ma jak… Wczoraj odebrałam pismo z prokuratury z umorzeniem postępowania. Pozostaje tylko …być ostrożnym na przyszłość….

        1. Tak myślałam, że to się tak skończy. Nie do pomyślenia, że w takich sytuacjach Polska policja jest bezradna! Przecież to XXI wiek! Udostępniaj ile post aby przestrzegać innych. Tyle pozostaje… 😢

  8. Uwaga również na stronę nikesbzoom.pl zapłaciłam za buty kartą kredytową dokładnie 7 listopada 2018 do dnia dzisiejszego nie mam butów ani nawet potwierdzenia złożenia zamówienia, nie mogę zalogować się na stronę, wypełniam formularze kontaktowe na które nie otrzymuję odpowiedzi

  9. a płaciliście kartą ?
    Ja też dałam się naciąć , zamierzam zgłosić reklamację tzw. chargeback
    obciązenie zwrotne. Będę walczyc !

  10. a skąd wzięliście adres email do tej nieszczęsnej „firmy” , zanim zgłoszę do banku reklamację (chargeback) chciałabym mieć jakąś odpowiedź od sprzedawcy. Nigdzie na stronie nie ma adresu a okienko do wpisywania wiadomości ….. no owszem jest , owszem wpisałam … i nic się nie dzieje .

  11. Ja płaciłam kartą. Zareklamowałam w banku … ale trzeba dostarczyć korespondencję i milion innych kwitów których nie mam np, ze zgłosiło się reklamację tym oszustom, a na ich stronie nawet maila nie ma..
    Monia Monia , wielkie dzieki za adres do tej Amy Sheng. Juz do niej pisze, przynajmniej kopie wysłania maila będę miała.

  12. Hurrra! Dzis dostalam info z banku, ze moja reklamacja została rozpatrzona pozytywnie i oddadzą mi kase! Monia jeszcze raz dzieki za pomoc

  13. Właśnie niepokoiłam się o moją przesyłkę, sandałki z ecco za 370 zł. Idą już półtora miesiąca zamawiane ze strony butyeccobiom.p i siedziba właśnie tej samej firmy z Poznania Pry ul.Skarbka. Czytam to i mam nadzieję, że albo buty dojdą albo odzyskam te pieniądze. Nie ma jednak żadnej możliwości kontaktu z tym sklepem. 🙁

  14. Mam ten sam problem i niestety strona eccobiom.pl, zapłaciłam kartą 370 zł i przesyłki ciągle nie ma:( Jest to ta sama siedziba firmy, co w poprzednich wpisach. Oszuści. Co teraz zrobić? Pisać maile z tą Amy czy próbować w banku? Mam na osobistym probilu strony potwierdzenie dokonania płatności, ale na formularz kontaktowy nikt nie odpowiada.:(

    1. Ta koleżanka co odzyskała pieniążki, płaciła przelewem. Podobno tylko wtedy można odzyskać te pieniądze. Idź do banku swojego i dowiedz się jakie dokumenty są potrzebne i czy jak karta płatne to uwzględnia reklamacje. Pzdr

  15. Witam. Jestem kolejna osoba ktora dala sie zrobic w ci*la. Wczoraj zamowilam buty za 360zl…czy wiecie moze czy jest mozliwosc anulowania zamowienia? Da sie przez bank odzyskac pieniadze jak zamowienie nie zostało wyslane? Płacilam karta platnicza i pobrano mi pieniadze z konta ale nie ma jeszcze informacji o transakcji na stronie banku po zalogowaniu. Da sie cos z tym zrobic? Czy odpuscic i miec nauczke na cale zycie -,-

  16. Hej dziewczyny. I ja przed chwilą dałam się nabrać…aż wierzyć mi się nie chce im dłużej myślę o tym, co zrobiłam. Ehh. Kupiłam buty na butyeccobiom.pl. Dajcie znać czy otrzymałyście przesyłkę zgodną z zamówieniem o ile w ogóle.

  17. Witam wszystkich oszukanych.
    Ja podobnie jak Wy wszyscy jestem naiwnym nieszczęśliwym tym razem sklepu rippley-services.com. Oferują buty ecco – niskie ceny, wszystkie typy i rozmiary. Po 1,5 miesiąca dostałem dwie pary jakiejś chińszczyzny śmierdzącej bez kartonu, dostarczone w folii przez pocztę, a nie kuriera. Nie ma gdzie zwrócić-przysłano z Chin, kontaktu brak, paragonu brak, zalogować się nie można. A tak pięknie strona zrobiona po polsku, z regulaminem, opisami itd.Pobrano z karty kilkaset zł!!! Administratorem jest też Media Port Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Skarbka 11/1.Pewnie nawet o tym nie wiedzą. Strzeżcie się tej strony póki nie wydaliście kasy…

    1. dobrze wiedzieć. Ja już nie kupuje w „okazjach” z nieznanych źródeł. Sklep biegacza oferuje równie dobre ceny, a towar masz na drugi dzień. Człowiek się uczy na błędach. pzdr

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *